Aktuálne verejné obstarávanie
Výzva na predloženie cenovej ponuky na zákazku s nízkou hodnotou, v procese zadávania zákazky v zmysle § 117 Zákon č. 343/2015 Z.z. – Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení neskorších predpisov.
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Materská škola
Sídlo: J. Kráľa č. 1, Stupava
V zastúpení: Alena Požgayová
Kontaktná osoba: Alena Požgayová
IČO: 31813011
Kontaktné údaje: tel: 02/65935118, 0911787400
e-mail: jkskolka@gmail.com
2. Predmet zákazky
„Maľovanie, vysprávka prasklín stien a stropov v priestoroch budovy materskej školy“
3. Predpokladaná cena zákazky: 7000,- EUR
4. Opis predmetu zákazky:
Kód CPV: 45442100-8 maliarske práce
Predmetom zákazky je maľovanie priestorov, vyspravenie prasklín na stropoch sieťkou, vyspravenie stien, penetrovanie – 1100 m2, maľovanie bielou farbou – 720 m2, maľovanie farebne – 380 m2, vyspravenie olejových soklov a vrchný náter olejových soklov 100 m2 v hlavnej budove materskej školy.
Práce zahŕňajú dodávku materiálu určeného v rozsahu prác:
- zakrývanie podlahy vlnitým papierom prípadne čistenie podláh
- penetrácia stien a stropu
- vyspravenie prasklín na stropoch sieťkou
- vyspravenie stien
- maľba /biela alebo jemné farebné odtiene/
- vyspravenie olejového sokla
- zakladovanie olejového sokla
- vrchný náter olejového sokla
5. Obhliadka miesta plnenia zákazky:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na charakter predmetu zákazky neuvažuje nad obhliadkou
miest uskutočnenia maliarskych prác. Ak uchádzač prejaví záujem o vykonanie obhliadky
miest, uskutočnenia maliarskych prác, môže si dohodnúť termín obhliadky s kontaktnou
osobou, v termíne od 16.11.2022 do 30. 11. 2022.
6. Miesto uskutočnenia zákazky:
Materská škola, ul. J. Kráľa 1, 900 31 Stupava
7. Čas začiatku uskutočnenia zákazky:
Termín: 29. júl 2022.
8. Hlavné podmienky financovania:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov na základe faktúry
Súčasťou faktúry musí byť zmuva o diele potvrdená verejným obstarávateľom.
Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa vystavenia daňového dokladu.
9. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie.
10. Podmienky účasti:
Uchádzač predloží požadované dokumenty, uvedie odpovede na nasledovné otázky
a poskytne návrh ceny predmetu obstarávania:
A) Uchádzač predloží doklad o oprávnení uskutočňovať maliarske práce, ktoré sú predmetom
Obstarávania podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže
uvedené predložením výpisu z obchodného registra resp. živnostenského registra
(oskenovaný dokument). Úradne overenú kópiu dokladu, nie staršiu ako tri mesiace ku dňu
podania ponuky, doloží vybratý uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo.
Predpokladaná celková cena predmetu zákazky:
Cena sa uvádza v zložení:
- Cena bez DPH za MJ
- Cena celkom bez DPH
- Cena s DPH za MJ
- Cena s DPH celkom
- Cena celkom s DPH
B) Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie túto skutočnosť ako súčasť požadovanej informácie o predpokladanej navrhovanej cene.
11. Obsah ponuky:
Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku. Ponuka musí obsahovať doklady a to:
- krycí list ponuky s uvedením názvu a sídla uchádzača,
- požadované doklady s informáciami podľa bodu 10. A,B
- uviesť maximálny čas, počas ktorého je uchádzač o zákazku schopný vykonať prácu od
záväznej objednávky objednávateľom.
Originály týchto dokladov musí predložiť víťazný vybraný uchádzač po ukončení súťaže.
12. Miesto a termín predkladania ponúk:
Ponuku požadujeme zaslať na adresu verejného obstarávateľa:
Poštou na adresu: alebo Osobne na adresu:
Materská škola, ul. J. Kráľa č. 1, 900 31 Stupava
Najneskôr do 30. 11. 2022 do 12:00 hod.
Pre urýchlené spracovanie je možné ponuku zaslať na mailovú adresu: jkskolka@gmail.com
vo formáte PDF.
Informácie zaslané po tomto termíne, nebudú predmetom skúmania pre účely výberu zmluvného partnera.
13. Kritériom na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia výsledná cena za všetky položky v EUR s DPH. Ponuka musí
kryť všetky náklady potrebné na dodržanie zmluvne dohodnutých kvalitatívnych, dodacích
a platobných podmienok podľa uzatvorenej zmluvy, resp. objednávky a výzvy na predloženie
ponuky.
14. Hodnotenie ponúk:
Ponuky uchádzačov, ktoré budú spĺňať stanovené podmienky účasti podľa výzvy na
predkladanie ponúk, budú vyhodnocované podľa kritéria – najnižšia výsledná cena.
V prípade rovnosti ponúk rozhoduje skorší dátum a hodina doručenia.
15. Prijatie ponuky:
Úspešnému uchádzačovi bude vystavená objednávka na dodanie služby – maľovanie,
vysprávka puklín a prasklín stien a stropov v priestoroch budovy materskej školy.
16. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ:
- si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena predmetu obstarávania bez
DPH bude vyššia ako limit v zmysle § 4 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní;
- si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku príp. redukovať rozsah zákazky v prípade,
ak cena najúspešnejšej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených
obstarávateľom na predmet obstarávania a zároveň právo zrušiť súťaž, ak sa podstatne
zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená /§ 46 /;
- všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek
finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to aj v prípade, že verejný
obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší postup zadávania
zákazky;
- poskytnuté informácie budú slúžiť výlučne pre potreby verejného obstarávateľa pre výber
zmluvného partnera na predmetné uskutočnenie maliarskych prác a výsledok z posúdenia
týchto informácií nebude zasielaný podnikateľským subjektom, ktoré poskytli predmetné
cenové ponuky verejnému obstarávateľovi a ich vyhodnotenie sa neriadi ustanoveniami
§ 42 zákona o verejnom obstarávaní. Iba víťazný uchádzač bude oboznámený písomne
(mailom, prípadne listom ) o úspešnosti svojej ponuky;
- zaslanie informácie – cenovej ponuky, ktorá tvorí podklad pre výber zmluvného partnera
na uvedený predmet zákazky nezakladá pre odosielateľa žiadne nároky na uzatvorenie
zmluvy na predmet zákazky;
- uchádzač je povinný oceniť uvedený predmet zákazky, podľa bodu č. 4, opisu predmetu
zákazky. Ak nebudú ocenené uvedené položky, verejný obstarávateľ danú cenovú ponuku
nebude vyhodnocovať;
- v prípade podrobnejších informácií kontaktujte: 0911787400, resp. jkskolka@gmail.com
Za Vašu spoluprácu Vám vopred ďakujeme.
V Stupave, dňa 15. 11. 2022 Alena Požgayová
riaditeľka